❤❤محمّد، اجابـــــت یـک دعــــــــا❤❤

❤❤محمّد، اجابـــــت یـک دعــــــــا❤❤

تو بلوری،گل نازی،گل ناز،خنده کن کودک من،بنشین،مثل پروانه ی شاد،بر گل دامن من،کودکم،از تو جانم به تن است،جایت آغوش من است.
❤❤محمّد، اجابـــــت یـک دعــــــــا❤❤

❤❤محمّد، اجابـــــت یـک دعــــــــا❤❤

تو بلوری،گل نازی،گل ناز،خنده کن کودک من،بنشین،مثل پروانه ی شاد،بر گل دامن من،کودکم،از تو جانم به تن است،جایت آغوش من است.

تولد عزیز دل من و سجاد




من خــــــــــوشبخــــت ترینم ..

 


چـــون تــــــــو رو دارم ..



تــــــویی که ..



حتـــــی فکر کردن بهت ..



قلبمـــــو گرم میکـــــنه ..



تـــــو رو با همـــه دنیــــــا هم عوض نمیکنم ..



هیـــــچوقت اینقــــــدر آرامش نداشتـــم



محبوب ِ قلبـــــم ..


دوستــــــت دارم

2014.gif2014.gif2014.gif2014.gif






اولین لحظات تولد گل پسرم در بیمارستان
شکرت خدا جوووونم





پسرم
من تو را آسان نیاوردم به دست...



                  

کوچولووووی مامان



نظرات 2 + ارسال نظر
رضا و پریا پنج‌شنبه 8 اسفند 1392 ساعت 11:06

سلام محمد جون خیلی دوستت داریم از دیدنت خوشحال شدیم دکتر اینده.

zeynab سه‌شنبه 6 اسفند 1392 ساعت 23:54

سلام وای محمد خیلی نازه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد