❤❤محمّد، اجابـــــت یـک دعــــــــا❤❤

❤❤محمّد، اجابـــــت یـک دعــــــــا❤❤

تو بلوری،گل نازی،گل ناز،خنده کن کودک من،بنشین،مثل پروانه ی شاد،بر گل دامن من،کودکم،از تو جانم به تن است،جایت آغوش من است.
❤❤محمّد، اجابـــــت یـک دعــــــــا❤❤

❤❤محمّد، اجابـــــت یـک دعــــــــا❤❤

تو بلوری،گل نازی،گل ناز،خنده کن کودک من،بنشین،مثل پروانه ی شاد،بر گل دامن من،کودکم،از تو جانم به تن است،جایت آغوش من است.

محمد در خواب ناز


عصاره ی تمام مهربانی ها را می گیرم و

از آن فرشته ای می سازم همچون ” خودت"



وای محمد جون عاشق اینجور خوابیدن بود،مخصوصا" اون

اوایل که خیلی گریه می کرد و ....


پرستوهای رؤیا هر شب تو را
در چشم من تخم می گذارند
و سحرگاهان
فوج فوج از شاخسار نگاهم
به باغ دلم پر می کشی و مرا چون سازی
از نغمه های شیرین پر می کنی
دنیای قشنگی دارم
با خیال بیدارت !



محمد نازم

می خواهم بِدهم دنیا را برایم تنگ کنند، به اندازه آغوشت !






نمی دانم …
چرا بین این همه آدم
پیله کرده ام
به تو …
شاید فقط با تو
پروانه می شوم …

نظرات 4 + ارسال نظر
دایی جون چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 19:24

به به....... ماشاالله. داینین گوزوسو.داینین چپیشی.داینین قیماغی بالی.داها نه دییم آخی. الله ساخلاسین.ماشاالله ماشاالله. تا بیننان آیتیخ بوون اوخشاسام سیتیلی .خداحافظ.

مرسی دایی جون

منصوره سه‌شنبه 13 اسفند 1392 ساعت 13:19 http://www.golsajooon.blogsky.com

عزیزم
چه ناز خوابیده
خدا حفظش کمه

[ بدون نام ] شنبه 10 اسفند 1392 ساعت 08:34 http://www.golsajooon.blogsky.com

عزیزممممممممممممممممممممممممممممم
بوس س س س س س س

zeynab پنج‌شنبه 8 اسفند 1392 ساعت 23:50

جالبه میخوابه.. دستهاشو در هر حالتی کنار سرش میذاره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد