❤❤محمّد، اجابـــــت یـک دعــــــــا❤❤

❤❤محمّد، اجابـــــت یـک دعــــــــا❤❤

تو بلوری،گل نازی،گل ناز،خنده کن کودک من،بنشین،مثل پروانه ی شاد،بر گل دامن من،کودکم،از تو جانم به تن است،جایت آغوش من است.
❤❤محمّد، اجابـــــت یـک دعــــــــا❤❤

❤❤محمّد، اجابـــــت یـک دعــــــــا❤❤

تو بلوری،گل نازی،گل ناز،خنده کن کودک من،بنشین،مثل پروانه ی شاد،بر گل دامن من،کودکم،از تو جانم به تن است،جایت آغوش من است.

پایان پنج ماهگی محمد جان



چه زیبا خالقی دارم

چه بخشنده خدای عاشقی دارم

که میخواند مرا، با آنکه میداند گنه کارم . . .



امروز محمد جووونم پنج ماهگیش رو با لطف خدای مهربان تموم کرد

خدا را شکر مرخصی زایمانم نه ماه شد، چطوری میتونستم

پاره تنم رو تنها بذارم برم اداره





راستی چند روزی میشه واسه محمد گلم حریره بادام میدم
خیلی دوست داره آخه چون مامانش درست میکنه





محمدم
من تورا همچون اهورا من تورا همچون مسیحا
من تورا تا بیکران ها
من تورا تا کهکشان ها از زمین تا آسمان ها  دوست دارم .





همین حالا رو به آسمان کن
و از آنکه تو را آفریده
و تو را نیرومندترین موجود هستی قرار داده
و تو را عاشقانه دوست دارد،
از بابت هر آنچه به تو داده
تشکر کن . . .
خدایا عاشقتم . . .





خدا را شکر از آنچه به ما دادی و آنچه به ما ندادی مصلحت دانستی

سپاس آفریدگار که بزرگترین وداناترین ومهربانترین هستی

بنده شکرگزار خودت را در غربت هم تنها نمی گذاری . . .


نظرات 10 + ارسال نظر
منصوره یکشنبه 18 اسفند 1392 ساعت 09:40 http://www.golsajooon.blogsky.com

عزیزم محمد جان چقدر نازی
سمیه جان از طرف من ببوسش

zeynab یکشنبه 18 اسفند 1392 ساعت 00:56

هر روز که میگذره این کوچولو ناز تر میشه

چشماتون ناز می بینن عزیزم

خاله رقیه جمعه 16 اسفند 1392 ساعت 21:58

سلام

خاله رقیه جمعه 16 اسفند 1392 ساعت 17:15

سلام خاله .خوشگله خاله ماشالا مردی شدیا چش نخوری جیگر. پس عکس ساراجونت کو؟ بذار عکسشو قلبت مشکی نباشه ها..... . بوس بوس

شلااااام مرسی خاله جوووونم
قلبم زیادم ...
گفتم بذار چندتا عکس با دخترخاله سارا با اون لباسهای قشنگش بگیریم
آخه تنهایی نمیشه که

دختردایی فاطمه پنج‌شنبه 15 اسفند 1392 ساعت 14:46

واااااااای خدااین پسرعمه ی ماروز ب روزخوشگل تر میشه خداحفظش کنه...
اینم هدیه من ازراه دوربراداداش محمدگل...






مات به حرکتی میگن که شاه بااون عظمتش نمیتونه کاری کنه مات مرامتم.

دختردایی فاطمه پنج‌شنبه 15 اسفند 1392 ساعت 14:10

خدانکنه عمه جون

sara پنج‌شنبه 15 اسفند 1392 ساعت 01:13

چه نازه این آقا محمد خدا برا پدر و مادرش نگه داره.:-) :-)

فرید و پریسا چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 21:31

این جیگر ما چه خوشگل شده (ماشاالله) خدا حفظش کنه،منتظر عکسهای پسر گلمون هستیم.

مرسی، ایشالا نور چشم شما

دختردایی فاطمه چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 20:53

سیلاااام
وووووووویی چقد خوشمله این پسل عمه ی ما
تولوخوداعمه جون مواظبش باشین من ک ب نوبه ی خود بسیارنگرانم ک یهو این جیگل مالو ندذدن

قربونت بره عمه سمیه

دایی جون چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 19:47

به به.الله ساخلاسین.ماشالله ماشالله.بو ناز اوغلانی کی گوروسوز. دایسینین چپیشیدی.دایسینین گوزوسودو.دایسینین قیماغیدی بالیدی. و اما... داها نه دییم آخی. چوخ بوون اوخشاسام سیتیلی.تا بیننان آیتیخ میزاحم اولمییام.خدا حافظ.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد