❤❤محمّد، اجابـــــت یـک دعــــــــا❤❤

❤❤محمّد، اجابـــــت یـک دعــــــــا❤❤

تو بلوری،گل نازی،گل ناز،خنده کن کودک من،بنشین،مثل پروانه ی شاد،بر گل دامن من،کودکم،از تو جانم به تن است،جایت آغوش من است.
❤❤محمّد، اجابـــــت یـک دعــــــــا❤❤

❤❤محمّد، اجابـــــت یـک دعــــــــا❤❤

تو بلوری،گل نازی،گل ناز،خنده کن کودک من،بنشین،مثل پروانه ی شاد،بر گل دامن من،کودکم،از تو جانم به تن است،جایت آغوش من است.

سارا کوچولو دختر خاله ی محمد جان


خدا ناز خود را در دختر تجلی کرد

 

ای نازترین ناز خدا دوستت دارم


این دخمل خوشگل که میبینین سارا جوووون منه،سارا جون داره یواش
یواش هشت ماهش رو تموم میکنه، خیلی نازه  ه ه ه ه
چشم و ابروی سیاهش دل هر .... رو میبره

 

gifbj028gifbj028

خداوند لبخند زد، دختر آفریده شد!


سارا جون خیلی شیرین حرف میزنه

خاله سمیه قربونت بشه




    

از خدا میخواهم آنچه را که شایسته توست به تو هدیه بدهد

نه آنچه را که آرزو داری ،

زیرا گاهی آرزوهای تو کوچک است و شایستگی تو بسیار . . .




تو ببین، وحشی چشمان توأم دختر خوب

 که چنین بی سر و سامان توأم دختر خوب

 خوشترین خاطره در خلوت خونین خیال

 خواب لبخند و پری خوان توأم دختر خوب !





هزاران بار خدا را شکر که چنین روزی را آفرید

تا باغ جهان نظاره گر شکفتن گلی چون تو باشد . . .

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 19 اسفند 1392 ساعت 11:23

مرسی خاله جونم . محمدجون رو ببوس

خاله قربونش بره عزیزم
به مامانت زور میکنیم که واست یه وبلاگ توووووپ درست کنه

منصوره دوشنبه 19 اسفند 1392 ساعت 10:18 http://www.golsajooon.blogsky.com

وای ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی
چه دخمل ماهی
عزیزم
خاله سمیه ات خیلی دوست داره ها

به ماهیه گلسا جوووووووون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد