❤❤محمّد، اجابـــــت یـک دعــــــــا❤❤

❤❤محمّد، اجابـــــت یـک دعــــــــا❤❤

تو بلوری،گل نازی،گل ناز،خنده کن کودک من،بنشین،مثل پروانه ی شاد،بر گل دامن من،کودکم،از تو جانم به تن است،جایت آغوش من است.
❤❤محمّد، اجابـــــت یـک دعــــــــا❤❤

❤❤محمّد، اجابـــــت یـک دعــــــــا❤❤

تو بلوری،گل نازی،گل ناز،خنده کن کودک من،بنشین،مثل پروانه ی شاد،بر گل دامن من،کودکم،از تو جانم به تن است،جایت آغوش من است.

محمد جووونم در عید 93




خدایا میدونم هوامو داری، خدایا میدونم اگه گناه کار هم باشم بازم ترکم نمیکنی
 ای کاش ما آدما هم یه کم از خدامون یاد بگیریم... خدایا من یکی که شرمنده ام
 به خاطر اینکه تو اینقد خوبی ولی ما اینقد نمک نشناسیم...




بهار یعنی از این لحظه حرف تو باشد،

گلی میان دو سنگ پیاده رو باشد،بهار می رسی ای میوه بهشتی من

اگرچه ساعت مردم عقب جلو باشد ،بیا که برگ درختان عمر می ترسند
که فصل آمدن تو پس از درو باشد
نوروزتان پیروز


....

هر عید تو را غرق صفا می خواهم
هر روز تو را کامروا می خواهم
از بهر تو و هر که تو را دارد دوست
آرامش خاطر از خدا می خواهم




نمیدانم ! دل من نازک است یا چشمان تو تیز ، هرچه نگاه به تو میدوزم بند دلم پاره میشه !



سلام عرض میکنم خدمت همه ی دوستان و آشنایان عزیز، سال نوتون مبارک دیر اومدم اما  از من بپذیرید

محمد جوووونم یه  مدتی میشه چهار دست و پا  راه میره و اینکه باید حسابی مراقبش باشم

و وقت  کم میارم


گل پسرم ، عسلم ،محمد جووونم
پیش از تو همه را با معیارهایم می سنجیدم !
بعد از تو همه را با تو می سنجم حتی معیارهایم را … .
در این عکس

محمد کوچولوی ما داره شش ماهگیش رو به امید خدا جون تموم میکنه






گونه هایت را برای دست هایم می خواهم
پیشانی ات را برای لب هایم
خودت را برای زندگی ام
می بینی ؟
برای خودم هیچ نمی خواهم ؟!
gifbj028gifbj028gifbj028




آدم وقتی یه حس تکرارنشدنی رو با یکی تجربه میکنه ،
دیگه اون حس رو با هیچکس دیگه ای نمیتونه تجربه کنه !
بعضی حس های خاص و ناب هستند … مثل بعضی آدم ها !






دستانت را ، در برابرم مشت می کنی …
می پرسی: گل یا پوچ؟
در دلــم مـی گـویـم: فـقـــط دســتانـت …

قربووونت برم عزیزه دلم، پسرم، گلم ،همه وجووودم






با عکسای متنوع تر برمیگردیم
gifbj028gifbj028

نظرات 8 + ارسال نظر
zeynab پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 00:45

سلام کوچولوی خوشتیپ اولین عید زندگیت مبارک پسر گل

مرسی دوست نازنین

دوشیزه جمعه 22 فروردین 1393 ساعت 20:19 http://48th-street.blog.ir

وای خدا چه پسر نازی :)
خدا نگهش داره

تنک یو

بیتا دختر خاله پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 12:49

خاله جون محمد خیلی خوشگل شده..از طرف من ببوسش

مرسی خانومی

میلاد7 پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 12:19

سلام..محمد خیلی خیلی نازه ها.. معلومه دیگه پسر خاله خودمه

البته به خوبی و مهربونی شما نمیشه

دختردایی فاطمه چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 22:17

سلاااااااااام جیگرم از مامانت گله دارم چرا چن وقت بود هیچی نمیذاشت هی میومدم سر میزدم اونم ک مامانت رمز گذاری کرده بود وبتو....ماهم ک حسابی دلتنگتون شده بودیم مرد کوچولو

ولی خو الان خدارو شکر اومدین.... قالبت خعلی ناناسه دست مامانت ک عمه جون ما باشه درد نکنه...

واااااای خدا ماشالاه مردی شدی ها داداشی... از دور می بوسمت...

همه وقتم رو محمد به خودش اختصاص داده
چشمای قشنگت خوب میبینه عزیزم

منصوره چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 08:33 http://www.golsajooon.blogsky.com

سمیه جون قالبش خیلی قشنگ شده

فدات شم خانومی

منصوره چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 08:32 http://www.golsajooon.blogsky.com

ــــ۞۞۞___۞۞۞
__۞____۞_۞____۞
__۞______۞_____۞
___۞_محمدجون __۞
_____۞_______۞
_______۞___۞
__________۞

عزیزم محمد جان
همیشه لبت خندون
بوس س س س س

مرسی مامان گلسا جووون

سمانه سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 20:56

به به به گل پسر چه خوش تیپ شده ماشا الله

مرسی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد