❤❤محمّد، اجابـــــت یـک دعــــــــا❤❤

❤❤محمّد، اجابـــــت یـک دعــــــــا❤❤

تو بلوری،گل نازی،گل ناز،خنده کن کودک من،بنشین،مثل پروانه ی شاد،بر گل دامن من،کودکم،از تو جانم به تن است،جایت آغوش من است.
❤❤محمّد، اجابـــــت یـک دعــــــــا❤❤

❤❤محمّد، اجابـــــت یـک دعــــــــا❤❤

تو بلوری،گل نازی،گل ناز،خنده کن کودک من،بنشین،مثل پروانه ی شاد،بر گل دامن من،کودکم،از تو جانم به تن است،جایت آغوش من است.

بدون شرح در شش ماهگی

بخدا گفتم: " بیا جهان را قسمت کنیم، آسمون واسه من ابراش مال تو،

دریا مال من موجش مال تو، ماه مال

من خورشید مال تو ... ".

خدا خندید و گفت:
" بندگی کن، همه دنیا مال تو ... من هم مال تو ...




نسیم، دانه از دوش مورچه انداخت؛
مورچه، دانه را دوباره بر دوشش گرفت و رو به خدا گفت :
گاهی یادم می رود که، هستی؛
کاش بیشتر نسیم بوزد …




این بار که آمدی دستانت را روی قلبم بگذار

تا بفهمی این دل با دیدن تو نمی تپد ، میلرزد !


 واااای پسرم غذا میخوره راستی محمدم خیلی وروجکه و اون پیش بند معمولی هاره نمیذاره ،
واسش پیش بند لباسی سفارش دادیم که  هنوز دستمون نرسیده ازش استفاده کنیم



در مقابل تقدیر خداوند همانند کودکی یک ساله باش
که وقتی او را به هوا می اندازی ، می خندد
چرا که اطمینان دارد او را خواهی گرفت


الهی مامان فدات بشه، نوش جونت بشه عزیزم




گاهی اونقدر خدا زود به خواسته مون جواب میده که باورمون نمیشه از طرف اون بوده
اینجاست که میگیم عجب شانسی آوردم . . .


محمد.....




لبخندت …
دنیایم را تغییر میدهد ، کافیست بخندی تا ببینی چگونه در سردترین فصل سال گل از گلم میشکفد

 
نظرات 1 + ارسال نظر
منصوره یکشنبه 24 فروردین 1393 ساعت 14:01 http://www.golsajooon.blogsky.com

سمیه جون ، محمد جون چه خوردنی شده
هزار ماشاالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد