❤❤محمّد، اجابـــــت یـک دعــــــــا❤❤

❤❤محمّد، اجابـــــت یـک دعــــــــا❤❤

تو بلوری،گل نازی،گل ناز،خنده کن کودک من،بنشین،مثل پروانه ی شاد،بر گل دامن من،کودکم،از تو جانم به تن است،جایت آغوش من است.
❤❤محمّد، اجابـــــت یـک دعــــــــا❤❤

❤❤محمّد، اجابـــــت یـک دعــــــــا❤❤

تو بلوری،گل نازی،گل ناز،خنده کن کودک من،بنشین،مثل پروانه ی شاد،بر گل دامن من،کودکم،از تو جانم به تن است،جایت آغوش من است.

پس انداز کردن محمد جووونم




مگر میشود زندگی مرا به هم ریخته آفریده باشد خدای دانه های انار




ثروتمندان اکثرا چنین اند که بیشترین لذت را از نمایش دادن ثروتشان می برند!





اگر کسی شما را نپذیرفت، احساس بدی نداشته باشید
معمولا چیزهای گران را رد میکنند بخاطر اینکه نمیتوانند از پس قیمت آنها بر بیایند





مرد بلند همت تا پایه بلند به دست نیاورد از پای طلب ننشیند. 




آموخته ام هرگاه کسی یادم نکرد

من یادش کنم شاید او تنهاتر از من باشد

نظرات 2 + ارسال نظر
منصوره سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 08:20

آفرین محمد جان
ولی جمع کردی پولاتو به مامان سمیه ندی ها؟؟؟؟
میره برا خودش لباس میخره

پسرم داره پولاش رو جمع میکنه واسه مامانی النگو بخره

مادر بزرگ چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 17:50

چه خوشگله نوه عزیزم

مرسی مامان جووونم قربونه چشمات بشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد