❤❤محمّد، اجابـــــت یـک دعــــــــا❤❤

❤❤محمّد، اجابـــــت یـک دعــــــــا❤❤

تو بلوری،گل نازی،گل ناز،خنده کن کودک من،بنشین،مثل پروانه ی شاد،بر گل دامن من،کودکم،از تو جانم به تن است،جایت آغوش من است.
❤❤محمّد، اجابـــــت یـک دعــــــــا❤❤

❤❤محمّد، اجابـــــت یـک دعــــــــا❤❤

تو بلوری،گل نازی،گل ناز،خنده کن کودک من،بنشین،مثل پروانه ی شاد،بر گل دامن من،کودکم،از تو جانم به تن است،جایت آغوش من است.

ده ماهگی محمد و ماه میهمانی خدا+ دندون اول و دوم


¸¸.•*´•. یک جرعه نفس ملکوتی ¸¸.•*´•.




خدایا

پنجرهای احساسم را باز گذاشته ام

تا نسیم ملکوتیت را بر مشامم استشمام کنم

کاش لایق مهمانیت در زیر بارش رحمت آسمانت باشم....


زندگی شبیه شعریست

قافیه هایش با من ،  ” تو ” فقط همیشه ردیف باش !


عزیز جووووونم، محمدم بعضی وقتا اونقدر دوستت دارم که نمیدونم چطور احساسم را بیان کنم

خیلی دوستت دارم گل خوشبوی مامانی

گل  من الان ده ماهشه واسه خودش مردی شده! میره مهد!

واسه خودش دوستایی پیدا کرده: عسل ،ملیسا،طه،آراد .....

از اواخر نه ماهگیش مرواریدهای سفیدش  نمایان شدن مامانی قربونشششششش



کاش تو چایی بودی و من قند

تا خودم رو فدات میکردم تا تلخی روزگار رو حس نکنی




واااااای جیگرتو خام خام بخورم



 دندونهای موش کوچولو!! فقط مامانی رو گاز میگیره ه ه


زیبای خفته ی من

سفری به دور دنیاست ، وقتی دستانم تا انتها ، رویت را نوازش می کنند . . .

 



کاش نامت را با خط بریل مینوشتند

صدا کردنت کافی نیست ، شکوه اسم تو را باید لمس کرد !

عاشق این مدل نشستنتم،خیلی خوردنی میشی




در نگاهت چیزیست که نمیدانم چیست ؟

مثل آرامش بعد از یک غم ، مثل پیدا شدن یک لبخند

مثل بوی نم بعد از باران ، در نگاهت چیزیست که نمیدانم چیست ؟

من به آن محتاجم !




مـــــی پرسند : آیا از عسل شیرین تر هم هست ؟!
مـــــی گویم : آری لـــب های معشوق من شــــیرین ترین طعم دنیــــاست !



اگر خوبان عالم جمع باشند ،یقینا نزد من تو بهترینی

اگر از خوبترها حلقه سازند

تو در آن حلقه میدانم نگینی !




همش میخوام خودم کارامو انجام بدم تا مامانی کمتر اذیت بشن!!!
آخی آخی مامان قربونت بشه

مهربانیت را مرزی نیست ، یقین دارم فرشته ای قبل از آفرینشت قلبت را بوسیده



من خدا را در قلب کسانی دیدم که بدون هیچ توقعی مهربانند ، درست مثل تو .


اگه گفتی Love is Your Face یعنی چی؟ یعنی جمالتو عشقه!



 اینجا تازه از حموم اومدم بیرون، موهامم رو  شونه میکنم
ایشالا حموم دومادیت عزیزم


هر دو دستم به دعا بردارم ،

تا هر انجا که خوشی هست تو انجا باشی...






به سلامتیه همه مامانایی که هر وقت صداشون می کنیم میگن : جانم !
و هر وقت صدامون میکنن ، میگیم: چیه ؟ ها . . . ؟!

 




یک مادر می تواند ۱۰ فرزندش را نگهداری کند ، اما ۱۰ فرزند نمی توانند یک مادر را نگه دارند !
به سلامتی همه مادر ها . . .

نظرات 1 + ارسال نظر
منصوره سه‌شنبه 14 مرداد 1393 ساعت 08:30 http://www.golsajooon.blogsky.com

سلام سمیه جان هزار ماشاالله به محمد جون خیلی نازه
براش اسپند دود کن
زود زود هم آپ کن:

مرسی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد