❤❤محمّد، اجابـــــت یـک دعــــــــا❤❤

❤❤محمّد، اجابـــــت یـک دعــــــــا❤❤

تو بلوری،گل نازی،گل ناز،خنده کن کودک من،بنشین،مثل پروانه ی شاد،بر گل دامن من،کودکم،از تو جانم به تن است،جایت آغوش من است.
❤❤محمّد، اجابـــــت یـک دعــــــــا❤❤

❤❤محمّد، اجابـــــت یـک دعــــــــا❤❤

تو بلوری،گل نازی،گل ناز،خنده کن کودک من،بنشین،مثل پروانه ی شاد،بر گل دامن من،کودکم،از تو جانم به تن است،جایت آغوش من است.

گل پسر خوش تیپ

کاکل زری رو بردیم پیش آقای دکتر حیدری که ویزیت بشه,

گفت چه آقا پسر خوش  تیپی

پس چی فکر کردین!! پسرم به امید خدا از پزشک  های آیندست

بایدم خوش تیپ باشه



نی نی شکلک

تمام لحظه های عمرم بدرقه نفس کشیدن توست

به دنبال کوچکترین فرصت بودم تا بزرگترین تبریک را نثار قلب مهربانت کنم

ورق خوردن برگ سبز  زندگی ات را تبریک میگویم

تولدت آذین زندگی ام باد





ما با هر تبسمت هزاران بار می شکفیم و با هر تپش قلبمان هزار بار نامت را میخوانیم

اگر بر روی زمین تنهاییم، ولی تو مثل ماه نگاهمان میکنی

ما بر وجود نازنینت سجده شکر میگذاریم


gifbj028gifbj028
این عکس پسرم خیلی دختر کشه ،خانوما مواظب باشین

نظرات 3 + ارسال نظر
zeynab چهارشنبه 7 اسفند 1392 ساعت 00:06

راستی بازهم منتظر عکس هاش هستم...هر روز سر میزنم...روی گل محمد کوچولو رو ببوس..

مرسی عزیز
میتونین رو پسرم حساب کنی

zeynab سه‌شنبه 6 اسفند 1392 ساعت 23:58

راستی وبلاگ قشنگیه..من رنگ آبی رو هم خیلی دوست دارم..محمد خیلی خوشگل تر از تصورم شده...

zeynab سه‌شنبه 6 اسفند 1392 ساعت 23:56

واقعا هم خوش قیافه ست و هم خوش تیپ... واجب شد بیام بینمش...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد